Pendaftaran redONE tanpa kertas


Proses pendaftaran, untuk redONE - salah satu daripada perkhidmatan mudah alih Malaysia paling pesat berkembang pasca bayar - akan tanpa kertas, Ketua Pegawai Eksekutif Farid Yunus mengumumkan dengan inovasi baru, 2000 rakan kongsi jualan syarikat di seluruh negara akan dapat mendaftar pelanggan baru dimana-mana sahaja bila-bila masa menggunakan aplikasi Android berjalan pada Tablet Samsung Galaxy Note 8.0 Bernama diberitahu bahawa dengan pengenalan pendaftaran tanpa kertas dipanggil mReg syarikat itu akan dapat meningkatkan produktiviti dan mengurangkan kos dan peningkatan asas pelanggannya dari sekarang 340,000 kepada 500,000 menjelang akhir tahun.

Penggunaan borang kertas berasaskan dan risalah akan ditamatkan secara berperingkat dengan memperkenalkan teknologi baru.  redONE merupakan pemenang Frost dan Sullivan Mobile Operator Rangkaian Maya anugerah (MVNO) 2014 dan menggunakan infrastruktur mudah alih Celcom Axiata bagi perkhidmatannya.

Farid berkata mReg, yang dibangunkan oleh syarikat kejuruteraan perisian tempatan, Innov8tif Solutions Sdn Bhd, termasuk ciri-ciri seperti pembaca MyKad, pengimbasan kod bar, lampiran foto, data purging, cloud storage dan offline mode.

Untuk maklumat lanjut mengenai redone sila layari  www.redone.com.my  atau www.facebook / RED1Mobile .


sumber : BERNAMA